Vrei permisul auto cat mai repede? Fa chestionare scoala de soferi dand click pe link.

Messed up

Hei, hei. Ştii cine sunt?

Nici un răspuns. Din nou. De ce nimeni nu mă ajută? De ce nimeni nu-mi explică ce e greşit cu mine? De ce nimeni nu-mi răspunde? Nu vreau decât să ştiu cine sunt şi cum sunt. Pentru că m-am pierdut, mi-am rătăcit sinele şi mi-e greu să-l regăsesc de una singură. De ce nu e nimeni care să mă ajute în căutarea mea?



Rătăcesc, în minte am doar gândul că vreau să mă găsesc. Dar cum să o fac când eu sunt chiar aici, pierdută printre străini? Plâng în interior, simt un gol cum creşte şi nu pot face nimic. Mă înconjoară şi monştrii apar, gata să mă înghită.



Dar sunt în lumea mea. De ce mi-e teamă? Ce mă sperie atât de tare încât îmi dau lacrimile? Ah, nici nu mă cunosc. Am petrecut o viaţă întreagă cu mine, dar tot nu mă ştiu. Sunt complicată, dau dureri de cap celor din jurul meu. Credeţi-mă, pe mine mă dor mult mai multe când mă analizez. Sunt atât de imperfectă, atât de groaznică...



Dar tu ce crezi? Cum sunt? Haide, ajută-mă puţin. Nici nu cer mult, nu?



Dar stai, nu o face. Dacă-mi vei răspunde, mă voi lipi de tine şi te voi căuta de fiecare dată când interiorul meu va fi sucit. Voi avea de fiecare dată aşteptări, voi trăi cu ideea că indiferent ce mi se va întâmpla, tu vei fi în stare să mă repari.



Poate te ve sătura de mine repede. Poate o să te distreze diversitatea de gânduri pe care ţi le voi rosti sau poate vei râde la multele mele ieşiri. Dar indiferent cum vei reacţiona, eu sunt menită să te rănesc. Pentru că pe câtă iubire o să-ţi ofer pentru că eşti stâlpul meu de susţinere, pe atâta ură o să împrăştii ăn momentul în care mă vei dezamăgi. Pentru că orice ai face, eu nu o să fiu niciodată mulţumită şi mă vei dezamăgi oricum.


Tu doar.... Dacă vrei, bineînţeles... Ignoră ura, îmbrăţişează-mă chiar dacă eu te înjur şi vei găsi în mine cea mai loială persoană. Doar... ignoră ce nu-ţi place la mine, treci cu vederea defectele pe care nu le suporţi şi ascultă-mă chiar dacă ţi se pare că spun prostii.
Eu nu deschid gura fără rost.