Vrei permisul auto cat mai repede? Fa chestionare scoala de soferi dand click pe link.

Memories

Am zis oare că mi-am pierdut toate fișierele de pe laptop? Gen tot tot. Și doare ca naiba ;w; Aveam o grămadă de poze pe care nu o să le mai pot recupera probabil niciodată. Și cu asta am realizat cât preț pun eu pe astfel de lucruri.

Îmi plac amintirile frumoase și-mi place să am și dovezi fizice ale momentelor frumoase petrecute cu cineva (indiferent de cât de nefotogenică aș fi) pentru că eu nu prea am încredere în propria memorie. (deși restul lumii pare să aibă???)

Cum ziceam, practic am pierdut cam 5 ani de poze vechi, amintiri și chestii trestii. Acum regret că nu am selectat câteva ca să le printez. Și mă rog, cam de-aici m-am hotărât să fac un perete al amintirilor. Pe scurt, de-acum înainte aș vrea ca fiecare poză de la o întâmplare mai signifiantă să ajungă pe panoul meu de plută, alături de alte chestii (pentru că eu păstrez o grămadă de prostioare care se dovedesc adevărate comori sufletești după o vreme).

Nu știu, doar vreau să fac chestii pentru sufletul meu, care mai mă fac și pe mine să mă simt bine și care-mi plac. M-am cam săturat să încerc să fac tot ce e mai bine doar să mi se reproșeze că nu e destul.