Vrei permisul auto cat mai repede? Fa chestionare scoala de soferi dand click pe link.

Cum s-au infiltrat ”intrusii”

Intrusii s-au adaptat comunitatii sub o masca de nevinovati, inca de la raspandirea Crestinsimului, insa noi vom vorbi de niste ”intrusi” mai speciali…

Probabil stiti ca una din cele mai mari greseli e sa ne subestimam adversarul…ei bine mai grav e sa ne subestimam prietenii, colegii, amicii, cunostintele, vecinii si chiar persoanele cu care abea ne salutam…


Zicala ”A invata, inseamna a-ti subestima colegul de banca” s-a infiltrat si intr-o situatie familiara mie, dar a capatat alt sens. Fosa mea colega de banca s-a dovedit a fi foarte isteata si iscusita, astfel  cand am primit cadou blogusorul acesta si am inceput sa scriu pe el nu stia nimeni de existenta sa inafara de beneficiarul (eu) si posesorul lui legal (prietenul meu).Iar ea foarte curioasa din fire a observat un comentariu al meu pe blogul lui Serginho si nu si-a putut controla degetelele sa nu dea click si sa afle ca ”are Zuzu blog”…

Acesta a fost doar inceputul, ea fiind prima curioasa care si-a astamparat setea, insa dupa ea au urmat altii si altii…zilnic mai aparea cate una/unul, ba pe colidor la scoala, ba in ore, ba pe mess cu replici: ”Zuzu ti-ai facut blog?”, ”Si tu ai blog?”, ”Sa sti ca ti-am citit blogul” si tot asa…

…toti imi spuneau ca de ce mi-am mai facut blog daca vreau sa nu stie nimeni de el, de ce nu pun la status sau de ce nu anunt toata planeta, cred ca pentru simplul fapt ca ”nu e genul meu”…Nu am vrut sa stie prea multi cunoscuti tocmai pentru a evita sa fiu judecata, gen ”Si-a facut si aia blog si habar nu are sa scrie”, sunt situatii cand acesti cunoscuti te apreciaza dar si situatii cand te improsca cu noroi…urma sa nu depind de aprecierea lor.

Nu ma deranjeaza ca au aflat, nu ma deranjeaza ca imi spun ca ma citesc si nici atat ca imi impartasesc parerile lor…caci cum sunt aici sunt si in viata reala, lafel de (bine/rau) cum ma exprim in scris ma exprim si fata in fata…

Banuiesc ca in timp vor afla tot mai multi si incet incet ma voi obisnuii, de acuma ma voi bucura cand voi afla ca ”Si voi ati aflat, Si voi ati citit, Si voi ati revenit” si va voi felicita pentru ca sunteti niste curiosi isteti, Simtiti-va ca acasa, intotdeauna veti fi bineveniti. Daca nu va pot aduce pe toti la mine acasa, aici cu siguranta va pot primi !